WYMIANY

Wszystkie zakupione u produkty w sklepie internetowym podlegają wymianie. Towar może zostać wymieniony na taki sam, ale w innym rozmiarze lub zupełnie inny model. Warunkiem wymiany jest odesłanie na adres: Sklep K65.pl ul.Kapitańska 3 A, 71-602 Szczecin
towaru nieużywanego w oryginalnym opakowaniu, z metkami. Do wysyłanego towaru na wymianę prosimy dołączyć : paragon fiskalny, formularz wymiany, oraz 10 zł na przesyłkę zwrotną.

jpg.png Formularz wymiany - do wydruku
Formularz wymiany - do pobrania


ZWROTY

Kupujący, ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty odebrania towaru, składając stosowne oświadczenie na piśmie.

Zwroty i wymiany zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że zakupione produkty nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane przez kupującego konto w ciągu 14 dni roboczych.

Formularz odstąpienia od umowy kupna - do wydruku
Formularz odstąpienia od umowy kupna - do pobrania


REKLAMACJE

W przypadku ewentualnych reklamacji prosimy:

- odesłać towar na adres: Sklep K65.pl,  ul.Kapitańska 3 A, 71-602 Szczecin wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem fiskalnym.
- w ciągu 14 dni roboczych od momentu odebrania przez firmę reklamowanego obuwia informację o fakcie ich otrzymania i dalszego postępowania.
- reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Formularz reklamacji - do wydruku
Formularz reklamacji - do pobrania

Adres właściwy do korespondencji:

Sklep sportowy Tanio-buty.pl / K65.pl
SOLO TRADE Sp. z o.o.
ul.Kapitańska 3 A, 71-602 Szczecin

kontakt telefoniczny +48 782 350 355

sklep@tanio-buty.pl